Nesti

Spokojnie, to tylko Cyrk

Dane umieszczone w artykule (bądź jego części) poniżej dotyczącą przedstawienia teatralnego pt. "Cyrk Chaosu".

Oznacza to, że to wszystko jest zmyślone przez Pana i nie ma większego wpływu dla reszty fandomu.

Arsenał Chaosu (inne nazwy: mordercze narzędzia, narzędzia mordu, zabójcze narzędzia, "zabawki") - zestaw trzynastu broni, stworzonych przez Czarnoksiężnika na potrzeby Cyrku Chaosu.

HistoriaEdytuj

Wkrótce po wkroczeniu do Cyrku uczestnicy napotkali zamknięte wrota. Jak się okazało, do przejścia dalej potrzeba specjalnego zaklęcia. Do jego rzucenia potrzeba było między innymi szesnastu narzędzi mordu. Ich zdobyciem zajęli się Kretes102, AdamZet27 oraz Czarnoksiężnik. Ten ostatni zrobił najwięcej narzędzi ze wszystkich - trzynaście - i odtąd często używał ich w trakcie rozgrywki, póki nie utracił Arsenału w trzecim etapie Cyrku.

ListaEdytuj

  • Kastetorewolwer - niewielka, ale bardzo przydatna broń będąca połączeniem kastetu oraz rewolwera typu Colt. Podobnie jak rzeczona broń, ma tendencję do samowystrzału. Najczęściej używana broń, głównie ze względu na poręczność.
  • Pikomiecz - broń drzewcowa będąca połączeniem piki, miecza oraz topora. Kilkukrotnie użyty w walce.
  • Scyzoryk brzeszczotowy - wyposażony w kilkaset narzędzi i ostrzy (z czego większość to piłki do metalu) scyzoryk. W jego wnętrzu znajduje się min. krótkofalówka, składana siekiera oraz otwieracz do słoików. Używany był za każdym razem, gdy potrzeba było jakiegokolwiek narzędzia.
  • Dubeltówka maszynowa - dwulufowy karabin maszynowy. Na jego wyposażeniu znajduje się także piła do metalu, przyczepiona do lufy. Nie użyta ani razu.
  • Halabardorewolwer - halabarda z rewolwerem typu Colt ukrytym w drzewcach. Użyta w trakcie walki z Krakenem.
  • Snajperski miotacz płomieni - miotacz płomieni z zamontowanym celownikiem optycznym oraz specjalną lufą pozwalającą miotać kule ognia na olbrzymie dystanse. Użyty dwukrotnie: w trakcie walki z bossem drugiego etapu oraz w trzecim etapie do oświetlenia ciemnego pomieszczenia, w którym znalazła się drużyna.
  • Miotacz widelców - powstały w oparciu o ukryte ostrze, ta zakładana na nadgarstek broń pozwala na miotanie widelców z olbrzmią prędkością. Można też łatwo przebudować go na rękawicę Spidermana. Użyty dwukrotnie do wspinaczki.
  • Pięść Na Strzale Od ŁukuTM - rękawica bokserska nałożona na strzałę z łuku. Przydatne do ogłuszania przeciwników z bezpiecznej odległości. Nie użyta ani razu.
  • Kuszokilof - kilof z domontowaną cięciwą i mechanizmem spustowym z kuszy. Najbardziej zawodna broń z całego arsenału. Użyta dwukrotnie: jako kusza w pierwszym etapie do zabicia Sieroty Chaosu (niestety, źle wycelowany bełt zamiast Sieroty trafił Olexa) oraz jako kilof w drugim etapie do zniszczenia Kryształu Tańca Śmierci (choć broń spełniła swoje zadanie, to na skutek uszkodzenia Czarny został zamknięty wewnątrz Kryształu).
  • Miotacz sierpów - kosa bojowa z miniaturową katapultą przeznaczoną do miotania sierpów przyczepioną do drzewca. Użyta dwukrotnie w walce.
  • Nożycobumerang - broń będąca połączeniem nożyc i bumerangu. Zniszczony w trakcie podróży przez Lęgowisko Zażartych Skarpetożerców, jednak szybko zostaje odnowiony. Użyty dwa razy: w pierwszym etapie jako bumerang do złapania zmienionego w skarpetę Autora (niestety, źle wycelowana broń wpadła do ogniska i została zniszczona) i w drugim etapie jako nożyce do wycięcia z żagla zatopionej Aquilii bandaża.
  • Miotacz rakiet samonaprowadzających - broń posiadająca potencjalnie największą siłę rażenia, jednak mocno ograniczone zapasy amunicji oraz fakt, że na oddanie strzału potrzeba długich przygotowań sprawiają, że używana jest tylko w ostateczności. Użyta tylko raz, w trzecim etapie, do przewrócenia wież ratusza w Magixie na ścigające drużynę demony.
  • Maszynowy miotacz gwoździ - młotek z doczepionym miotaczem gwoździ. Nie użyty ani razu.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.