FANDOM

Doktor - (jeszcze) aktywny użytkownik Forum Przygód Reksia.  

Życiorys Forumowy

Posiadał poprzednie konto na Forum, zarejestrowane w okolicach 29 kwietnia 2013, usunięte w lutym 2014.

Pierwszą nazwą Doktora na starym koncie był nick "Reksio8000", drugim nickiem był nick obecny, czyli "Doktor"

Ponownie powrócił na Forum w lipcu 2014 roku jako Reksio500, zmieniając niedaleko po dniu rejestracji nazwę na "Doktor"

Twórczość Edytuj

- "Przygody Doktora" - Cykl opowiadający o przygodach Doktora w prawdziwym świecie, pełen elementów science-fiction i komedii, ostatecznie część uniwersum trollpastowego, jako sen. Rozpoczęty na starym koncie, zakończony na nowym.

- Cykl Trollpast - Toczony głownie w wymiarach TP-1 (lub A-69) będącym częścią uniwersum RPGowego, choć każda z nich toczy się w innej alternatywie/poziomie rzeczywistości/placek Są to jak sama nazwa wskazuje trollpasty i póki co liczba tych kanonicznych wynosi (licząc rozdziały trollpastowych cykli i rozdziały komiksowych cykli) ok. 52 Składa się on na mniejsze cykle, chociażby:

- Paradoksalne Hiperprzestrzenie - Cykl RPGów, rozpoczynający się od Bolesnej Czasoprzestrzeni a kończący się na...dramacie, właść: scenariuszu teatralnym opublikowanym 6 kwietnia 2018 roku. Oto niektóre z RPGów:

  • Bolesna Czasoprzestrzeń - Pierwsze RPG Doktora, założone 6 kwietnia 2015 roku, opowieść umieszczona w reksiopodobnym uniwersum BC-1 będąca mieszanką science-fiction i fantasy. Śledzi przygody czasoprzestrzennych wybrańców, którzy wkrótce przetrwawszy zmianę linii czasowej podróżują po wszechświecie (i nie tylko), którego istnienie jest zagrożone przez istotę zwaną Elefexisem.
  • Wojny Kresu - Drugie RPG Doktora będące bardzo luźnym sequelem do Bolesnej Czasoprzestrzeni. Toczy się w przestrzeni międzywymiarowej i śledzi przygody nie czasoprzestrzennych wybrańców, a różnych istot podróżujących po wieloświecie, który jest terroryzowany przez panujące w nim Imperium Pozawymiarowe. Koniec końców los bohaterów się rozplątuje i każdy bytuje w innej epoce multiwersum.
  • Kuźnie Czasu - Trzecie RPG Doktora będące luźnym prequelem Bolesnej Czasoprzestrzeni. Opowiada o Gwieździe, wymiarze istniejącym przed wymiarem BC-1, o jego królestwach i tytułowej Kuźni Czasu rządzonej przez złego Tempora. Bohaterom RPG gdzieniegdzie towarzyszy kretonka Lazuris próbująca wspomóc ich w walce z Temporem, aczkolwiek jak się okazuje, Tempor jest o wiele potężniejszy i posiada samoświadomość, że jest częścią programu holograficznego...