FANDOM

Jest to inaczej zwany znajduje się on na Plackowej Asteroidzie, gdzieś niedaleko Alpha Centauri w Ziemniaczanym Obłoku.

Trochę o Asteroidzie i Ziemniaczanym Obłoku Edytuj

Ziemniaczany Obłok znajduje się niedaleko systemu gwiazd Alpha Centauri, jest to wyrzucona w 500,000 roku część Obłoku Oorta i Pasa Kuipera, wraz z nim został wyrzucony Pluto, po wielu latach planeta karłowata rozpadła się na kawałki. W 1 000 000 000, pewna rasa Plackowych istot z wymiaru A-69 (Wymiar, w którym działy się Trollpasty Doktora) założyła tam bazę, ożywiła i zterraformowała "Plackową Asteroidę" i założyła ona tam Plackowy Kraj, 10 lat po założeniu, odleciała, obywatele kłócili się między sobą i doszło w 1 000 000 050 roku do wojny domowej, która zakończyła się po 30 latach, i jej wyniku powstały inne, mniejsze kraje, w 1 000 000 090 pewien podróżnik wyruszył wgłąb Asteroidy, i dokopał się aż do jej magmowego centrum, w 1 000 000 100 roku, przybył na asteroidę jeden z Władców Czasu, Doktor, i założył tam Doktorowy Kraj, który jest największym krajem na tamtej asteroidzie.

Doktorowy Kraj Edytuj

Doktorowy Kraj, jest największym krajem na Plackowej Asteroidzie, większość obywateli to Krety i Psy (Do 1 000 000 100 roku większość Plackowych Istot na asteroidzie wymarło, i w 1 000 000 009 osiedliło tam się pełno Kretów)

Kraj ma dostęp do Krateru Placke (Który jest wypełniony wodą, pamiętajmy że to zterraformowana asteroida) posiada on własną flotę, oraz drużynę piłkarską (Która ma zamiar wziąć w następnej edycji Potwornego Mundialu)