FANDOM

Fajnykarp

Fajnykarp (wykonane przez olexo2)

Fajnykarpie - prastara rasa, sojusznicy Snurlazów. Spokrewnione z Magikarpami, Snorlaxami i Bolesnymi Czipsami. Prawdopodobnie najpotężniejsze istoty w całym wszechświecie. Żyją w morzach w Fleiszgamóse. Boi się ich zarówno Boczke jak i Kapusta. Same Fajnykarpie wolą pozostać niezależne.

O nichEdytuj

Fajnykarpie, w przeciwieństwie do Snurlazów, są bardzo liczne i można je spotkać w każdym morzu Fleiszgamóse (oprócz otaczających Sjukaländer i Wyspy Fejmu). Są również istotami śmiertelnymi - żyją jedynie dwa miesiące. Legendy i wieść gminna jednakże głosi, że po tej śmierci Fajnykarpie w rzeczywistości ewoluują w nowe formy będące skupiskiem całej ich magii. Same Fajnykarpie widocznie też w to wierzą i wieloletnie badania naukowców i magików (zarówno kapuścianych jak i mięsnych) potwierdzają te niezwykłe opowieści. Fajnykarpa większość osób nie może zabić, nie może on również zachorować. Jego ciało może zregenerować wszystkie rany zadane przez wroga. Podobno tylko Boczke i Kapusta mają moc zdolną ich trwale uszkodzić, jednakże muszą w tym celu pochłonąć cały wymiar zamieszkany przez przynajmniej milion żywych istot. Fajnykarpie mają również potężną moc psychiczną, która jest tylko trochę mniejsza niż moc Snurlazów. Mogą ją całą uwolnić w potężnym ataku - Fajnysplashu, który podobno może zniszczyć nawet 100 wszechświatów na jedno użycie.

Fajnykarpie, podobnie jak Snurlazy, muszą dużo spać. Śpią 18 godzin dziennie, 4 godziny jedzą, a 2 pozostałe tracą na normalnym życiu. Mówi się, że śniąc otrzymują przedsmak swojej przyszłej wszechpotęgi.

CiekawostkiEdytuj

  • Niektóre Fajnykarpie płacą ludziom za drobne usługi. Nie są one jednakże aż tak szczodre jak Snurlazy. Muszą tej osobie najpierw zaufać. Osoba chcąca wykonać drobną usługę musi przynieść im Złotą Łuskę, która podobno pochodzi od pierwszych Fajnykarpów.