FANDOM

Kris Niszczyciel - Członek Potworium, prowadzący Va Thecę i Ścinarkę Marzeń. Parodia Potwornego Huberta. Twierdzi, że ma też inne, ważniejsze zadanie, związane ze starożytną przepowiednią - Przepowiednią All-Apsa.

HistoriaEdytuj

Wraz ze swoim przyjacielem, Zawiszą, pochodził z Saubtlandu - niewielkiego kraju rządzonego przez króla Khrisa. Posiadał on cenny artefakt - Echo Luden, pozwalające na wyczarowanie każdej rzeczy, której zażyczył sobie właściciel. Gdy artefakt zaginął, król wysłał Krisa i Zawiszę, aby go odnaleźli.

Po długiej podróży trafili oni na forum Fineasza i Ferba, prowadzone przez Kretesa102. Szukając łatwego zarobku, zatrudnili się na nim. Przy okazji zaczęli je przeszukiwać, mając nadzieję na odnalezienie Echa. Zawisza odnalazł wówczas fragment Przepowiedni All-Apsa, która kompletnie odmieniła jego charakter. Wkrótce potem zaginął, zdążył jednak przekazać fragment Krisowi.

Wkrótce Kris opuścił forum FiF. Niedługo poznał Annabel, w której natychmiast się zakochał. Niestety, także ona zniknęła.

Poszukując Zawiszy, Annabel i dalszej części przepowiedni, Zawisza powrócił na krótko na forum FiF. Wkrótce jednak usłyszał o Forum Przygód Reksia. Długo je obserwował i doszedł do wniosku, że bardzo dobrze pasuje ono do przepowiedni. Zdecydował się odwiedzić forum, nie zdradzając na razie swoich intencji, podając się za prowadzącego teleturniejów.

Na forumEdytuj

Kris na forum pojawił się 23 maja 2015. Wkrótce rozpoczął swoje konkursy - Va Thecę i Ścinarkę Marzeń. Jednocześnie uważnie obserwował użytkowników i szybko doszedł do wniosku, że nie mylił się.

Ostatecznie opowiedział im swoją historię 9 czerwca 2015, choć już wcześniej wspominał o przepowiedni, Zawiszy i Annabel.

3 lipca wszedł na chwilę na forum. Podziękował Czarnoksiężnikowi za pomoc w interpretacji przepowiedni (nikomu innemu się nie chciało), a także poinformował userów o śmierci Zawiszy.

Treść przepowiedniEdytuj

Pczytoczona przez Krisa 9 czerwca 2015.

przyjdzie ostateczny dzień. Ery Nowej nastanie czas, a liczba osiem temu przyświecać będzie. Nigdy też nic nie będzie to samo - blichtr cenny zginie. A śmiałków dwóch na drodze stanie, by rzecz tą odnaleźć.

I przybędzie wybraniec ze swoja wielką mocą wkurzania. Używszy ja, świat przed ciszą ostateczną uratuje. Aliści jeden ze śmiałków zniknie, będzie dziać się wtedy pożoga. Ostateczna, która zwiastuje nowość przyszłych zdarzeń.

Jednak blichtru krąg za...ie i uc...y Zło. I wojna się dalej się toczyć będzie. Pożre wszyst... także placki. I nic nie będzie ta...

W tym momencie przepowiednia się urywa.

Dama Kur i Czempion Magii Ciemnej jak węgiel, na szczyt najwyższy staną. Sposobem tym, świat uratują przed nierównym Złym. Uczynią to z wielka pomocą SyrKreta. I oswobodzą zniknionego bohatera, który karę poniósł bolesną.

Dnia piątego SyrKret zniknie na wieki, A Anagram Blichtru powróci na s...e m...js.. Będzie to data w...l...i ostateczn... Święto Kr..ń.... będzie trwało na...

Jednak ucisku nie będzie końca. Azaliż cenny Blichtr o...

Tu przepowiednia ponownie się urywa.

InterpretacjaEdytuj

Interpretacji przepowiedni podjął się Czarnoksiężnik tego samego dnia.

Cytuj: I przyjdzie ostateczny dzień. Ery Nowej nastanie czas, a liczba osiem temu przyświecać będzie.

Bla bla bla, koniec świata, takie tam... liczba osiem? Może to oznaczać miesiąc sierpień, może to oznaczać ośmiu graczy, albo... Autora.

Cytuj: Nigdy też nic nie będzie to samo - blichtr cenny zginie. A śmiałków dwóch na drodze stanie, by rzecz tą odnaleźć.

Tu mowa oczywiście o tobie, Zawiszy i Magicznym Echu.

Cytuj: I przybędzie wybraniec ze swoja wielką mocą wkurzania. Używszy ja, świat przed ciszą ostateczną uratuje.

Mątek jak nic.

Cytuj: Aliści jeden ze śmiałków zniknie, będzie dziać się wtedy pożoga.

Zawisza...

Cytuj: Ostateczna, która zwiastuje nowość przyszłych zdarzeń.

Przypuszczam, że kradzież Echa wywołało jakąś reakcję łańcuchową czy coś w tym stylu... no, krótko mówiąc, apokalipsa, potop, armagjedon i takie tam.

Cytuj: Jednak blichtru krąg za...ie i uc...y Zło. I wojna się dalej się toczyć będzie. Pożre wszyst... także placki. I nic nie będzie ta...

Tu robi się ciekawie. Jeśli dobrze rozumiem, Echo wpadnie w niepowołane ręce albo zyska inteligencję i zacznie niszczyć świat. Jeśli chodzi o dziury w tekście - myślę, że powinno być "krąg zamknie i uciszy (?) Zło." "Pożre wszystkich." "Nic nie będzie takie jak dawniej".

Cytuj: Dama Kur i Czempion Magii Ciemnej jak węgiel, na szczyt najwyższy staną. Sposobem tym, świat uratują przed nierównym Złym. Uczynią to z wielka pomocą SyrKreta.

CC, ja, Api, Sir Ser, walka z Lazariusem...

Cytuj: I oswobodzą zniknionego bohatera, który karę poniósł bolesną.

Zawisza.

Cytuj: Dnia piątego SyrKret zniknie na wieki,

...Sir... Ser... zniknie?...

Cytuj: A Anagram Blichtru powróci na s...e m...js..

Na swoje miejsce. Teraz tylko musimy ułożyć anagram Blichtru. Wy się tym bawcie, ja nigdy nie byłem dobry w anagramach.

Cytuj: Będzie to data w...l...i ostateczn... Święto Kr..ń.... będzie trwało na...

Wolność ostateczna? A może ostateczna walka? Niby nie pasuje, ale nigdzie nie ma, że liczba liter musi odpowiadać liczbie kropek. Święto Kr..ń.... hmmm.... hmmm, hmmm, hmmm... dobra, nie wiem. Tak czy siak, będzie trwało nadal. Dalej.

Cytuj: Jednak ucisku nie będzie końca. Azaliż cenny Blichtr o...

Nie mam pojęcia, jak to uzupełnić.

Postacie Kretesa102 - poznaj je wszystkie!

Kris82819Kretsik6DadiStryj

KrisAnnabelKretsikStryj Dadi