FANDOM

Kronos
Krns anim
Facet z Kosą

Rasa:

Tytan, lis

Ranga:

Facet z Kosą

Zawód:

Bóg Czasu, Rolnictwa i Ciemnych Biznesów, handlarz wszystkim oraz profesjonalny facet z kosą.

Kronos - grecki bóg czasu i rolnictwa, a także patron ciemnych interesów i facetów z kosami. Najmłodszy z Tytanów (drugiego pokolenia bogów, które rządziło światem po Protogenoi, ale przed Olimpijczykami). Przybył na forum, aby pomóc użytkownikom w rozwiązaniu nieprzewidzianych problemów finansowych (w zamian zarządzał 20% zysków), choć już wcześniej zdarzało mu się mieszać z linią czasu odnośnie forum. Jest kuzynem Thanatos (choć ona sama twierdzi, że jest jego ciotką) i Momosa, a także ojcem Hadesa.

WyglądEdytuj

Kronos jest lisem odzianym w szkarłatną szatę oraz brązową kamizelkę. Przepasany jest czerwoną szarfą. Nosi również szary, dramatycznie powiewający na wietrze płaszcz z kapturem
Krns

Dawny avatar Kronosa.

naciągniętym na oczy i zasłaniającym większość twarzy. Rzeczony płaszcz spina srebrną spinką w kształcie klepsydry. W ręku trzyma swój nieodłączny atrybut - Kosę Czasu, która z powodzeniem zastępuje mu laskę, a także świetnie nadaje się do koszenia czasu, pszenicy oraz wkurzających go ludzi. Na jego twarzy zawsze gości chytry uśmieszek.

CiekawostkiEdytuj

  • Twierdzi, że mit o tym, jak pożarł własne dzieci, za co został obalony i zamknięty w Tartarze, to kłamstwo i propaganda Zeusa. Tak naprawdę nigdy nie pożarł własnych dzieci, nie został obalony i zamknięty ani technicznie rzecz biorąc nie przestał rządzić światem - wziął jednak urlop płatny od obowiązków władcy świata, który kończy mu się za 13343 lata, 234 dni, 15 godzin i 24 minuty (stan na 16 kwietnia 2018, godzina 20:12 czasu polskiego). Jak łatwo obliczyć, jego urlop kończy się 7 grudnia 15361 roku o godzinie 11:36.
  • Jest odpowiedzialny za zatopienie Atlantydy. Na jego obronę należy dodać, że ich cywilizacja rozwijała się szybciej, niż przewidywała to linia czasu, co groziło zniszczeniem świata.
  • Twierdzi, że Olimpijczycy to najbardziej dysfunkcyjna rodzina, jaką zna, i pozostawienie świata w ich rękach było błędem. Z drugiej strony arogancja Zeusa doprowadziła go do takiej furii, że postanowił wykorzystać należny urlop do ostatniej sekundy, zostawiając go tym samym z przytłaczającymi obowiązkami.
  • Jedynym Olimpijczykiem, którego szanuje, jest Hades.
  • W dniu 1.05.2018 Dok zasugerował, aby Kronos ożenił się z Thanatos. Pan czasu był tym tak oburzony, że zaniemówił na pół godziny, a po odzyskaniu mowy natychmiast wydał wyrok: Doktor został skoszony, następnie zmieniony w ziarno rosnące w spowolnionym tempie. Gdy już wyrośnie z niego pszenica, tytan skosi ją ponownie, zamykając moment przecięcia łodygi w trwającej cztery miliardy lat pętli. Po zakończeniu tej pętli nastąpi następna, trwająca 10 miliardów lat, w której Dok, przywiązany do krzesła, musi oglądać najnowszy trailer "Ant-Man & Wasp" [1] . Po tym użytkownik zostanie wysłany do kina na "Avengers: Infinity War", gdzie Kronos będzie cofał czas po każdej scenie śmierci - tak długo, aż ten wypłacze wszystkie łzy. Na koniec Doktor zostanie zamknięty w krysztale z regenerującego się Bedrocka, mając ze sobą tylko drewniany kilof. W momencie gdy uda mu się przebić, będzie wolny.