FANDOM

Kurator Kuratine

Zawód

Kurator

Przynależność

Imperium Kurańskie

Znany też jako

Kurator, Pierwszy Kurator, Mistrz, Władca wszytkiego czy włada, Zdobywca Planet, Niepokonany

Miejsce pobytu

Trzeci Wymiar

Broń

Miecz-świetlny/Rękowy miecz-świetlny

Kurator Kuratine-Pierwszy kurator Imperium Kurańskiego.On założył Imperium Kurańskie i zaczoł podbijać galaktyki.W czasie I Wojny Kurańsko-Kretońskiej, zaczoł walczyć z Che Koparą, jednak jeden z członków (który przyponinał Kretti'ego) upuścił masło i Kurator spadł.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Kuratine był mieszkańcem Kurana.Był mądry i znał taktyki ataku, jednak nikt go nie doceniał.Zemściło mu sie i powstanowił zbudować Imperium Kurańskie i wraz UFO Kurani podbijał galaktyki.Jego planem było podbić galaktyke od Układu Tarczoskiego, przez Układ Kurana, aż do Drogi Mlecznej.

I Wojna Kurańsko-KretońskaEdytuj

W I Wojnie Kurańsko-Kretońskiej.Ruch oporu wraz przywódcą Che Koparą zaczeli walczyć z UFO Kurami.Po kilku walkach Che Kopara dostał sie do głównej siedziby Kuratora.Kurator zaczoł walczyć jednak jeden z członków (który przyponiał Kretiego) upuścił masło i Kurator Spadł.Jednak gdy spadł został przeteleportowany do Trzeciego Wymiaru.

TurniejEdytuj

Kurator w Trzecim Wymiarze, założył turniej gdzie zmodulował głos by nikt go nie rozpoznał.Turniej polegal na tym.Kto pokona trzeci wymiar, dostanie nagrode.Inni próbowali pokonać trzeci wymiar, jednak nikogmu sie nie udało.Tak naprawde turniej był pułaką dzięki któregomu sam Kurator by uciekł.

RIK: TTWEdytuj

Pojawia sie jako głos.Gdy bohaterowie wyszli z Trzeciego wymiaru, próbował sam uciec jednak nie ząrzył i został uwięziony w trzecim wymiarze raz na zawsze.

R:UKKAEdytuj

Zostaje wspomniany, gdy jeden z UFO Kur spomina czasy I Wojny Kurańskiej.

RIK:ANCEdytuj

W serialu animowany zostaje wpomniany.Gdy Molly opowiada o I Wojny Kurańsko-Kretońskiej.