FANDOM

Lochy i Smoki - RPG prowadzone przez postać Izzy'ego - Mistrza Lochów. Nazwane tak na cześć słynnej gry RPG "Dungeons 'n' Dragons".
2jc99go

Obrazek działu. Widać Vengera

FabułaEdytuj

Wrogami są Tiamat - najpotężniejszy pięciogłowy smok - oraz Venger - mroczna istota.

WstępEdytuj

Pewnego słonecznego dnia, podczas jednej z wizyt w Wesołym Miasteczku natrafiacie na kolejkę zwaną "Lochy i Smoki". Nazwa bardzo Was zachęca i bez większego zastanowienia zapinacie pasy...

... nie zdając sobie sprawy, że to dopiero początek większej przygody. Przez moment jedziecie, przyglądacie się wszystkim figurom, gdy nagle kolejka zaczyna się rozpadać, a świat wokół Was wirować. Pojawia się też niebieskie światło, które Was pochłania.

Nie bój się, Łuczniku, Rycerzu, Barbarzyńco, Elfie, Złodzieju, Magu i Akrobato. Nazywam się Mistrz Lochów i będę Waszym przewodnikiem w Czyśćcu.

UczestnicyEdytuj

  • Autor8 - Avthor "Bolesnyciszu" Plackowaty, Rycerz, lat 23
  • Dawid6 - David Gołomb, Mag, lat 19
  • Olexo2 - Oloktor "Bolesny" Lexo, Złodziej, lat 22
  • Kretes102 - Urban Schrödinger, Łucznik, lat 24
  • Z.Art - Ezuriens Barbarzyńca, Barbarzyńca, lat 21
  • Czarnoksieznik - Andriew Crobat, Akrobata, lat 19
  • Matek - Matek Jakiśtam, Wilkołak, lat 22
  • Doktor - DokhElrondus IV Boleściwy "Obieżyświat", Elf, lat 20

ArtefaktyEdytuj

Niewiele wiadomo o samych przedmiotach, które posiadają bohaterowie oprócz tego, że każdy z nich ma unikalną zdolność. Wyjątkiem jest Wilkołak i Elf, które nie mają żadnej broni, a jedynie magiczne moce. Chociaż, w przypadku wilkołaka jest to nadludzka siła.

Zobacz też:Edytuj