FANDOM

Demony Przeszłości

Autor

Czarnoksiężnik

Gatunek

Epika

Data powstawania

12 lipca 2014 - ???

Demony Przeszłości - opowiadanie Czarnoksiężnika. Bezpośrednia kontynuacja "Ostatniego rejsu Nautilusa".

FabułaEdytuj

Od wydarzeń opisanych w "Ostatnim rejsie" mija miesiąc. Reksio, przeczuwając, że jego misja jeszcze się nie skończyła, powraca na Wyspę Wielkiego Żółwia. Na miejscu odkrywa, że wyspa skrywa jeszcze wiele tajemnic...

BohaterowieEdytuj

BohaterowieEdytuj

  • Reksio
  • Kretes
  • Kogut Wynalazca
  • Korneliusz
  • Kari Mata Hari
  • Molly
  • Kapitan Nemo
  • Sasza Hpion - były agent rosyjskiego kontrwywiadu, zmuszony przez Nema do współpracy.

AntagoniściEdytuj

  • Demon przeszłości - zwany także Panem Kosiarzem, Cienistym Stworem albo po prostu Cieniem. Główny antagonista, potężna istota uwięziona pod Wyspą Wielkiego Żółwia. Chce się zemścić na osobie, która go tam wtrąciła. Wskrzesił Owodcę.
  • Dymitr Owodca i Lew Eader - rosyjscy generałowie wysłani na wyspę, by ponownie spróbować zdobyć Wodę Życia.
  • major Pjetja Olet i porucznik Viaczesław Oyna - żołnierze towarzyszący Eaderowi i Owodcy.
  • Vladimir Szczurin - prezydent Rosji, przełożony Owodcy i Eadera. Parodia Vladimira Putina.
  • Pawlin Ancer, Zinowij Wiad i Siergiej Dratwow - rosyjscy generałowie, podczas misji Owodcy i Eadera pozostają w Moskwie.