FANDOM

Super Reksiu
SR Avek
Oto on.

Rasa:

nietoperz

Miejsce zamieszkania:

Nieznane

Ranga/Tytuł:

Demon (nie do końca) zapomnianej przeszłości

Przynależność

Brak, trudno sklasyfikować go jako dobrego albo złego

Status

Aktywny

Super Reksiu, SR - Podróżnik w czasie przybyły z przeszłości, dawna wersja moderatora FPR - Czarnoksiężnika. Głupkowaty i wkurzający, bardzo szybko uświadomił sobie, że sama jego obecność wkurza i zawstydza Czarnego i od tego czasu stara się go wkurzać wszelkimi możliwymi sposobami.

HistoriaEdytuj

Pojawienie sięEdytuj

Na forum SR pojawił się 1 kwietnia 2016. Dzięki pomocy pewnej osoby, której tożsamości nie zdradził, udało mu się zajrzeć w przyszłość. Używając magii, Super Reksiu obalił moderatorium (za wyjątkiem Dizla, któremu nie chciało się dać się obalić, ale też nie chciało się go pokonać) i sam przejął władzę. Zaprowadził na forum generalny chaos i uczynił Autora8 swoim prawym skrzydłem, przede wszystkim zaś przeprowadził cztery konkurencje:

Krzyżółke

Krzyżówka SRa. Prawidłowe odpowiedzi: 1. Rydwan/Taczka 2. Notes/Album 3. Wzór/Znak 4. Wikt/Menu 5. Woale/Mumia 6. Twarz/Bomba 7. Stelaż/Miarka

  • W pierwszej konkurencji uczestnicy musięli podać prawidłową odpowiedź na 10 bardzo trudnych zagadek. Konkurencję wygrał Doktor.
  • W konkurencji drugiej gracze brali udział w grze w 20 pytań, którą wygrała Kari Mata Hari.w.
  • 3 konkurencją miał być quiz, ostatecznie jednak nie odbył się ze względu na małą frekwencję. Poprzez walkower wygrał ją Pan Kreton Dykta 10.
  • Konkurencję 4 stanowiła krzyżówka panoramiczna. Nie byle jaka jednak - każde z haseł miało dwie możliwe odpowiedzi. Konkurencję tą wygrał Kretes102.

Ostatecznie Czarnoksiężnikowi udało się obejść zaklęcie swej przeszłej formy i cofnąć ją z powrotem w przeszłość. Następnie po kilkudniowym, wnikliwym śledztwie ustalił, że za całe zamieszanie prawdopodobnie odpowiedzialny był Art, nie udało mu się jednak go zbanować. Niestety.

PotemEdytuj

SR czasami pojawia się na forum, by powkurzać Czarnego, zwykle jednak nie odstawia już większych numerów (choć czasami udaje mu się ukraść mu panel moderatora).

SR miał poprowadzić jedną z konkurencji w Projekcie 15, jednak niska frekwencja zmusiła go do przyznania zwycięstwa przez walkower Doktorowi (po wcześniejszym zwyzywaniu całej reszty forum od jełopów i leni śmierdzących).