FANDOM

Werdykt - coś na co wszyscy czekali. Powołał on Kuratorium, aczkolwiek wcześniej userzy spodziewali się, że powoła on nowego moderatora. Miał zostać ogłoszony 19 20 21 maja 20187. I tak się stało, o godzinie 16:40. Tego samego dnia Kuratorem został Autor8, powołany na dwutygodniową kadencję.

Treść werdyktuEdytuj

Zarządzenie administratora o szczególnym znaczeniu

Sytuacja w której znalazło się obecnie Moderatorium i całe Forum jest mówiąc delikatnie nietypowa. Nie chodzi tu tylko o ostatnie wydarzenia. Mamy problemy z aktywnością wśród administratorów, podziałem pracy, ogarnianiem wszystkiego co się dzieje na stronie. Nie jest to łatwe, szczególnie że życie na forum nie przypomina już tego co kiedyś. Aby usprawnić pracę Moderatorium i ożywić nieco społeczność, podjęliśmy wspólnie z Dizlem i Kretesem decyzje o utworzeniu nowego stanowiska porządkowego- Kuratora Forum Przygody Reksia.

Zatem ogłaszamy co następuje:

1. Zadaniem Kuratora jest utrzymanie porządku na czacie, w strategicznych działach, a także szybkie i kompleksowe reagowanie na łamanie regulaminu strony.

2. Kurator reprezentuje Moderatorium, cieszy się szczególnym zaufaniem ze strony moderatorów i administratorów

3. Kuratorzy nie stoją ponad regulaminem forum, nie mają także wpływu na jego zmianę. Sami nie mogą ustanawiać żadnych nowych zasad obowiązujących na stronie.

4. Kuratorzy powoływani są na określony czas, nie krótszy niż tydzień i nie dłuższy niż trzy tygodnie.

5. Wszyscy Kuratorzy są członkami grupy Kuratorium.

6. Kuratorzy są wybierani tak jak moderatorzy i administratorzy, czyli wspólną decyzją Moderatorium.

7. Kurator ma uprawnienia do moderacji określonych działów, wystawiania ostrzeżeń i banowania użytkowników.

Oczekiwanie na werdykt - spekulacje userówEdytuj

Werdykt ma zapaść już wkrótce. Dotyczyć on będzie przyszłości całego forum, a być może nawet świata. Najprawdopodobniej będzie on dotyczył nowego moderatora/administratora. Ogłosić go ma cała 5 moderatorium.

Najprawdopodobniej będzie to ktoś z tej czwórki: Autor8, Doktor, Dawid6, Api, ale naturalnie należy pamiętać, że być może chodzi o kogoś, kto wróci na forum albo o innego usera.

W podobnym czasie ma rozpocząć się zupełnie nowy konkurs Kretesa102 - IF2.

SondażEdytuj

W dniach 19-22 maja został przeprowadzony w Sondażowni na grupie 14 (jak na razie) osób sondaż wyborczy pt.:

Jeśli wybory na moderatora miały odbyć się dzisiaj, kto by nim został?

Sondażownia4

Tutaj pełne wyniki sondażu:

Pan Kreton Dykta 10 - 36%

Autor8 - 21%

Dawid6 - 14%

Api - 14%

Ż. Art - 7%

N.W.M. - 7%

Pogrubiono kandydatów, którzy weszliby do II tury. Reszta kandydatów dostała poparcie mniejsze niż 1%. W sondażu został pominięty Traktor.

Należy jednak zauważyć, że o zostanie modem decyduje moderatorium, nie zaś ogół userów (aczkolwiek bywały liczne przypadki demokracji).

Spoilery o werdykcieEdytuj

Dnia 20 maja zostały podane przez Kretesa102 różne spoilery:

  • Coś wspólnego z literą A i cyfrą 2
  • Postać multi/potwora/jak zwał tak zwał Dadiego
  • Coś z RiU i Kogutami
  • Coś wspólnego z prawem i sprawiedliwością (lub Prawem i Sprawiedliwością), a także zbrodnią i karą (możliwe, że tą Dostojewskiego)
  • W nicku moderatora przyszłego mają znaleźć się litery takie jak: ADCK (nie muszą być wszystkie)